Biz-Promotion | Online Email Marketing
Βοήθεια & FAQs



Μπορείτε να εισάγετε επαφές με τέσσερις τρόπους:
  1. Μέσω αρχείου Microsoft Excel (XLS file)

    Εισαγωγή επαφών & λιστών μέσω αρχείου Microsoft Excel (XLS file) Το σύστημα διαβάζει αυτόματα όλα τα φύλλα του αρχείου σας και εντοπίζει τα φύλλα στα οποία υπάρχουν έγκυρα email. Μπορείτε να ανεβάσετε το αρχείο σας στη σελίδα των λιστών είτε στη σελίδα των επαφών συγκεκριμένης λίστας, πατώντας το κουμπί "Αυτόματη Προσθήκη Επαφών μέσω αρχείου excel". Στην πρώτη περίπτωση κάθε φύλλο του αρχείου σας που περιέχει έγκυρα email αντιστοιχεί και σε μία καινούρια λίστα που δημιουργείται αυτόματα κατά τη διαδικασία της εισαγωγής των επαφών. Η λίστα αυτή παίρνει ως προτεινόμενο όνομα (μπορείτε να το αλλάξετε) το όνομα του αντίστοιχου φύλλου του excel. Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι η αντιστοίχιση μεταξύ των στηλών του excel που έχετε και των πεδίων των επαφών. Εάν η αντιστοίχιση αυτή είναι ίδια σε κάθε φύλλο του excel τότε μπορείτε να εισάγετε όλα τα φύλλα μαζί, διαφορετικά κάνετε σε κάθε φύλλο ξεχωριστή αντιστοίχιση και οι λίστες/επαφές εισάγονται ανά φύλλο σταδιακά. Στη δεύτερη περίπτωση θα πρέπει να κάνετε πάλι την ίδια διαδικασία με την αντιστοίχιση των στηλών του excel που έχετε και των πεδίων των επαφών, όμως οι επαφές από όλα τα φύλλα του excel, σε αυτή την περίπτωση, εισάγονται στη συγκεκριμένη ήδη υπάρχουσα λίστα.
  2. Copy paste (using copy/paste)

    Εισαγωγή επαφών μέσω copy paste (using copy/paste) Πηγαίνετε στη σελίδα των επαφών μίας συγκεκριμένης λίστας και αφού πατήστε το κουμπί "Εισαγωγή επαφών μέσω copy paste" κάνετε επικόλληση (paste) τα email των επαφών σας που έχετε κάνει προηγουμένως αντιγραφή (copy). Τα email πρέπει να είναι χωρισμένα ή με κόμμα (",") ή με Ερωτηματικό - semicolon (";") ή με Enter. Έπειτα επιλέγετε τον τρόπο με τον οποίο έχετε χωρίσει τα e-mails σας και πατάτε το κουμπί "Προσθήκη επαφών".




  3. Μία - Μία (One by One)

    Πηγαίνετε στη σελίδα των επαφών μίας συγκεκριμένης λίστας και αφού πατήσετε το κουμπί "Προσθήκη επαφών" συμπληρώνετε τα πεδία της επαφής που θέλετε να προσθέσετε και έπειτα πατάτε "προσθήκη".
  4. Φόρμα εγγραφής

    Μπορείτε να φτιάξετε μία φόρμα εγγραφής και να την ενσωματώσετε στο ήδη υπάρχον site σας από τη σελίδα "Ενσωμάτωση με Site" στο μενού των Plug-ins.
    Η φόρμα εγγραφής είναι ήδη ενσωματωμένη στην υπηρεσία της "Εταιρική Παρουσίασης" και το μόνο που έχετε να κάνετε είναι κατά τη δημιουργία του "site" σας στο βήμα 4 (Σύνταξη Κειμένων) στο Site Builder να επιλέξετε τη λίστα στην οποία θέλετε να προστεθούν οι νέες σας επαφές.
Επιστροφή στην αρχή


Μεταφορά επαφών από μία λίστα σε κάποια άλλη Ναι. Πηγαίνετε στη σελίδα των επαφών μίας συγκεκριμένης λίστας, επιλέγετε τις επαφές που θέλετε να μεταφέρετε σε άλλη λίστα, κάνοντας κλικ στον αριθμό του "ID" της κάθε επαφής, και έπειτα πατάτε το κουμπί "Μεταφορά επιλεγμένων επαφών". Ένα νέο παράθυρο θα εμφανιστεί στο οποίο μπορείτε να επιλέξετε σε ποια λίστα θέλετε να μεταφερθούν οι επαφές σας, επιλέγετε τη λίστα που θέλετε και έπειτα πατάτε "αποθήκευση".


Επιστροφή στην αρχή


Όχι. Όταν μία επαφή βρίσκεται σε κατάσταση "διαγραμμένη" δεν μπορεί να γίνει ξανά ενεργή. Ο μόνος λόγος που βρίσκεται ακόμη στις λίστες σας είναι για λόγους πληρότητας, και φυσικά μπορείτε να την διαγράψετε οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε. Μετά τη διαγραφή, η επαφή αυτή δεν θα υπάρχει στις λίστες σας, θα υπάρχει όμως σαν στατιστικό στοιχείο για το ήδη απεσταλμένα newsletter.
Επιστροφή στην αρχή


Εύρεση ΔιπλοεγγραφώνΝαι. Όταν ορισμένες επαφές (e-mail) βρίσκονται πάνω από δύο φορές σε λίστες που έχετε δημιουργήσει, τότε εμφανίζονται σε λίστα την οποία μπορείτε να βρείτε στο υπο-μενού:
Campaigns › Λίστες-Επαφές.
Είναι σημαντικό να μην υπάρχουν διπλές εγγραφές προκειμένου οι παραλήπτες σας να μην λαμβάνουν τα Newsletter σας παραπάνω από μια φορά, για λόγους anti-spam.
Επιστροφή στην αρχή


Campaigns & Newsletters Κάθε newsletter ανήκει σε μία Campaign. Πρώτα δημιουργείτε μία Campaign για μία συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια και έπειτα δημιουργείτε τα newsletter που θέλετε να αποσταλούν για την ενέργεια αυτή.
Έτσι μπορεί να έχετε π.χ. μία campaign που αφορά την ενημέρωση των Καλοκαιρινών σας προσφορών, η οποία θα περιλαμβάνει κάποια newsletter για διάφορα προϊόντα και άλλη μία campaign που αφορά την ενημέρωση των Χειμερινών προσφορών, η οποία θα περιλαμβάνει κάποια άλλα newsletter. Η campaign δηλαδή σας βοηθάει να αρχειοθετήσετε τα newsletter σας και φυσικά σαν πληροφορία φαίνεται μόνο σε εσάς όχι στους παραλήπτες των μηνυμάτων σας.

Επιστροφή στην αρχή


Ναι. Το Biz-Promotion σας δίνει τη δυνατότητα να προσθέσετε ή να φτιάξετε το δικό σας Template και να το αποθηκεύσετε ώστε να είναι διαθέσιμο για μελλοντική χρήση. Η υπηρεσία αυτή είναι διαθέσιμη στη σελίδα των "Private Templates", στο υπομενού των Campaigns. Εκεί μπορείτε είτε να δημιουργήσετε ένα νέο Template, πατώντας το κουμπί "Νέο Template", είτε να επεξεργαστείτε / διαγράψετε κάποιο ήδη υπάρχον, αφού πρώτα το επιλέξετε. Η προσθήκη / επεξεργασία μπορεί να γίνει είτε με χρήση του Rich Text Editor, φτιάχνοντας το από την αρχή, είτε με κατευθείαν προσθήκη HTML κώδικα πατώντας το κουμπί "HTML" του editor. Στη δεύτερη περίπτωση ένα νέο παράθυρο θα ανοίξει στο οποίο καλείστε να κάνετε copy τoν HMTL κώδικα του newsletter σας και έπειτα να πατήστε το κουμπί "Update" για να ανανεώσετε το περιεχόμενο του editor. Αφού το παράθυρο κλείσει πατήστε το κουμπί "Αποθήκευση" και το Template σας είναι πλέον ενεργό. Εάν θέλετε μπορείτε να ανεβάσετε και μία εικόνα (print screen). Η εικόνα σας θα πρέπει να είναι σε μορφή .jpg και προτεινόμενο μέγεθος το πολύ 500x500 pixels. Μπορείτε να φτιάξετε όσα Template θέλετε. Τα Template αυτά είναι διαθέσιμα στο βήμα 2 "Επιλογή Template του Newsletter" ακριβώς πάνω από τα διαθέσιμα Template του Biz-Promotion με τον τίτλο "Private Templates" και φυσικά είναι διαθέσιμα μόνο σε εσάς. Επιστροφή στην αρχή


Ναι. Στο Βήμα 4 ("Παραλήπτες του Newsletter") της δημιουργία newsletter υπάρχει το πεδίο "Δηλώστε την Ημ/νία και ώρα αποστολής του Newsletter" με δυνατές επιλογές "Αποστολή τώρα" και "Αποστολή σε μελλοντικό χρόνο". Επιλέγοντας την πρώτη επιλογή που είναι και η προεπιλεγμένη το σύστημα σας θα αρχίσει την αποστολή των email σας αμέσως μόλις πατήσετε το κουμπί "Αποστολή" στο Βήμα 5 ("Επισκόπηση - Αποστολή"). Εάν όμως επιλέξετε τη δεύτερη επιλογή θα εμφανιστεί ένα πεδίο. Μόλις κάνετε κλικ στο πεδίο αυτό θα εμφανιστεί ένα ημερολόγιο μέσω του οποίου μπορείτε να επιλέξετε ακριβή ημέρα και ώρα αποστολής. Φυσικά για να αρχίσει η αποστολή των email σας (είτε άμεσα ή προγραμματισμένα) θα πρέπει να περάσετε από το Βήμα 5 για να πατήσετε το κουμπί της αποστολής. Επιστροφή στην αρχή


Προσωποποίηση Newsletter - Προσθήκη των προσωπικών στοιχείων των επαφών Ναι. Στο Βήμα 3 ("Σύνταξη Κειμένου του Newsletter") της δημιουργία newsletter υπάρχει το group των κουμπιών "Τροποποίηση κείμενου του Newsletter". Κάνοντας κλικ στο πρώτο κουμπί "Στοιχεία Εξατομίκευσης", θα εμφανιστούν τα πεδία των επαφών σας που μπορείτε να επιλέξετε για να εισαχθούν αυτόματα στο newsletter σας. Πριν πατήσετε το κουμπί Προσθήκη επιλέγετε σε πιο σημείο του newsletter θέλετε να εμφανίζετε το αντίστοιχο πεδίο, κάνοντας κλικ στο σημείο αυτό (ώστε να είναι ενεργός ο κέρσορας στο σημείο αυτό). Αφού πατήσετε το κουμπί Προσθήκη στο σημείο του newsletter που είναι ενεργός ο κέρσορας θα εμφανιστεί μία μακροεντολή π.χ. "+RECEMAIL+" εάν θέλετε να προσθέσετε το email του παραλήπτη. Την μακροεντολή αυτή δεν θα πρέπει να την αλλάξετε (άλλωστε όταν πατήσετε πάνω της όλα τα κουμπιά του editor θα απενεργοποιηθούν) και κατά τη διαδικασία της αποστολής θα αντικατασταθεί με τα αντίστοιχα στοιχεία του εκάστου παραλήπτη.
Μπορείτε να επιλέξετε όσα πεδία θέλετε και με αυτό τον τρόπο ο κάθε παραλήπτης θα βλέπει στο newsletter που θα του στείλετε τα προσωπικά του στοιχεία. Επιστροφή στην αρχή


Αυτόματη προσθήκη νέων από RSS ή Twitter Ναι. Στο Βήμα 3 ("Σύνταξη Κειμένου του Newsletter") της δημιουργία newsletter υπάρχει το group των κουμπιών "Τροποποίηση κείμενου του Newsletter". Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Νέα από RSS - Twitter", θα εμφανιστούν δύο πεδία, ένα για το RSS και άλλο ένα για το Twitter. Για το RSS εισάγετε το URL του RSS του οποίου θέλετε να προσθέσετε τα νέα και για το Twitter εισάγετε το όνομα χρήστη του Twitter του οποίου θέλετε να εισάγετε τα Tweets. Πριν πατήσετε το κουμπί επιλέγετε σε πιο σημείο του newsletter θέλετε να εμφανιστούν τα νέα που θέλετε να εισάγετε, κάνοντας κλικ στο σημείο αυτό (ώστε να είναι ενεργός ο κέρσορας στο σημείο αυτό). Αφού πατήσετε το κουμπί, στο σημείο του newsletter που είναι ενεργός ο κέρσορας θα εμφανιστεί άλλα τα νέα σας από το RSS ή Twitter αντίστοιχα. Επιστροφή στην αρχή


Αποστολή δοκιμαστικού email Ναι. Στο Βήμα 3 ("Σύνταξη Κειμένου του Newsletter") της δημιουργία newsletter υπάρχει το group των κουμπιών "Έλεγχος του Newsletter". Κάνοντας κλικ στο κουμπί "Δείγμα Newsletter", θα εμφανιστεί ένα πεδίο για να εισάγετε το email στο οποίο θέλετε να αποσταλεί και πατώντας το κουμπί θα πραγματοποιηθεί η αποστολή.



Επιστροφή στην αρχή


Αποστολή newsleter με προσθήκη φίλτρων στις λίστες Ναι. Στο Βήμα 4 ("Καθορισμός Παραληπτών") της δημιουργία newsletter στο σημείο που δηλώνετε τις Λίστες στις οποίες θέλετε να το στείλετε υπάρχει η επιλογή "Προσθήκη φίλτρου". Κάνοντας κλικ στο κουμπί Add filter "add filter", θα εμφανιστούν τα πεδία για τη λίστα που θέλετε να εισάγετε τα κριτήρια αυτά, καθώς και για τα κριτήρια με τα οποία θέλετε να επιλεγούν οι επαφές από τη συγκεκριμένη λίστα. Μπορείτε να εισάγετε όσα κριτήρια θέλετε.


Επιστροφή στην αρχή


Το email, το ονοματεπώνυμο ή εταιρία καθώς και τα στοιχεία του αποστολέα (ένα επιπλέον πεδίο που αφορά κάποια αναγνωριστικά στοιχεία της εταιρίας όπως π.χ. η διεύθυνση της και το οποίο θα προστεθεί αυτόματα στο τέλος του Newsleter σας) είναι σημαντικές παράμετροι των Newsletter σας. Αυτά τα στοιχεία συμπληρώνονται την στιγμή που θα συντάξετε το πρώτο σας Newsletter. Εάν θελετε να βάλετε άλλα στοιχεία σε κάποιο από τα επόμενα newsletter μπορείτε να το κάνετε αφού πρώτα τα στο Προφίλ σας. Ωστόσο, προκειμένου να επιβεβαιώνεται η ιδιότητά σας ως πιστοποιημένος αποστολέας των Newsletter σας (και όχι Spammer) απέναντι στα διεθνή προγράμματα ανάγνωσης email (Gmail, Hotmail, Yahoo, κλπ) σας προτείνουμε να μην τα αλλάζετε. Εννοείτε ότι τα στοιχεία του αποστολέα πρέπει να είναι αληθή. Επιστροφή στην αρχή


Χρήση κειμενογράφου (Editor): Επεξεργασία κειμένου Η επεξεργασία του κειμένου μέσω του κειμενογράφου (editor) δεν διαφέρει πολύ από τα διάφορα προγράμματα επεξεργασίας κειμένου που έχετε συνηθίσει να χρησιμοποιείται.
Από τα πιο βασικά κουμπιά για την επεξεργασίας κειμένου είναι:
Παχιά, πλάγια, υπογραμμισμένα, διαγραμμένα γράμματα
Επικεφαλίδα, γραμματοσειρά, μέγεθος γραμματοσειράς
Χρώμα γραμματοσειράς, χρώμα πίσω από το κείμενο
Το κουμπί αυτό είναι από τα πλέον χρήσιμα κουμπιά. Με το πάτημα του εμφανίζεται ένα νέο παράθυρο, το οποίο περιέχει όλες τις παραπάνω δυνατότητες αλλά και πολλές άλλες.
Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να τις ανακαλύψετε και μόνοι σας αλλά και να δείτε στα αντίστοιχα video που είναι διαθέσιμα στην αντίστοιχη σελίδα "Videos - Tutorials". Επιστροφή στην αρχή


Χρήση κειμενογράφου (Editor): Προσθήκη φωτογραφίας Για να προσθέσετε μία εικόνα, τοποθετείτε τον κέρσορα στο σημείο του newsletter που θέλετε να εισάγετε την εικόνα και έπειτα πατάτε το εικονίδιο της εισαγωγής/επεξεργασίας εικόνας (). Ένα νέο παράθυρο με τέσσερα tab θα εμφανιστεί. Στο πρώτο tab "General", στο πεδίο "Image URL" καλείστε να εισάγετε το URL της εικόνας που θέλετε να εισάγετε. Εάν θέλετε μπορείτε, πατώντας το κουμπί "Browse" () δίπλα στο πεδίο αυτό, να κάνετε χρήση του "Image gallery", από το οποίο μπορείτε να εισάγετε εικόνες που έχει ήδη ανεβάσει ή που υπάρχουν στο φάκελο "Common Images", απλά πατώντας στην εικόνα που θέλετε. Τα υπόλοιπα τρία tab αφορούν περαιτέρω επεξεργασία της εικόνας.

Επιστροφή στην αρχή


Χρήση κειμενογράφου (Editor): Προσθήκη link Για να προσθέσετε ένα link, γράφετε το όνομα του κειμένου που θέλετε να συνδέσετε και αφού μαρκάρετε το κείμενο αυτό πατάτε το κουμπί της εισαγωγής/επεξεργασίας link (). Ένα νέο παράθυρο με πέντε tab θα εμφανιστεί. Στο πρώτο tab "General", στο πεδίο "Link URL" καλείστε να εισάγετε το URL του link που θέλετε να εισάγετε (π.χ. http://www.biz-promotion.gr). Εάν θέλετε να συνδέσετε το κείμενο αυτό με κάποιο αρχείο που έχετε ήδη βρίσκεται στα αρχεία σας μπορείτε, πατώντας το κουμπί "Browse" () δίπλα στο πεδίο αυτό, να κάνετε χρήση του "File manager" μέσω του οποίου μπορείτε να περιηγηθείτε στα αρχεία σας και να εισάγετε το αρχείο που θέλετε. Εάν το αρχείο που θέλετε να κάνετε link δεν βρίσκεται στα αρχεία σας μπορείτε να ανεβάσετε μέσω του "File manager" χωρίς να χρειαστεί να πάτε στη σελίδα της διαχείρισης των αρχείων & εικόνων. Εάν θέλετε να αποσυνδέσετε ένα κείμενο από ένα υπάρχον link, τότε επιλέγετε το κείμενο του link και πατάτε το κουμπί "Unlink" (). Επιστροφή στην αρχή


Χρήση κειμενογράφου (Editor): Προσθήκη plug-in Για να προσθέσετε κάποιο plug-in στο newsletter σας θα πρέπει πρώτα να το έχετε ήδη δημιουργήσει στη σελίδα των "Plug-ins".
Πάνω από τα κουμπιά του κειμενογράφου (Editor) υπάρχει το group των κουμπιών "Τροποποίηση κείμενου του Newsletter". Κάνοντας κλικ στο αντίστοιχο κουμπί του οποίου το plug-in θέλετε να προσθέσετε, θα εμφανιστεί το πεδίο που αφορά το συγκεκριμένο plug-in. Εάν για παράδειγμα θέλετε να προσθέσετε ένα κουπόνι θα εμφανιστεί μία λίστα με τα κουπόνια που έχετε ήδη φτιάξει στη σελίδα των "Plug-ins". Η εισαγωγή του plug-in γίνεται με το πάτημα του κουμπιού της προσθήκης (Προσθήκη). Πριν πατήσετε το κουμπί Προσθήκη επιλέγετε σε πιο σημείο του newsletter θέλετε να εμφανίζετε το plug-in, κάνοντας κλικ στο σημείο αυτό (ώστε να είναι ενεργός ο κέρσορας στο σημείο αυτό) και αφού το πατήσετε θα εμφανιστεί μία μακροεντολή, π.χ. "+COUPON+" για το παράδειγμα του κουπονιού. Την μακροεντολή αυτή δεν θα πρέπει να την αλλάξετε (άλλωστε όταν πατήσετε πάνω της όλα τα κουμπιά του editor θα απενεργοποιηθούν). Κατά τη διαδικασία της αποστολής η μακροεντολή αυτή θα αντικατασταθεί με το αντίστοιχο plug-in. Σε ένα newsletter μπορείτε να προσθέσετε όσα διαφορετικά plug-in θέλετε. Επιστροφή στην αρχή


Στατιστικά newsletter Πατώντας στο link "Στατιστικά" στο υπομενού των "Campaigns" μπορείτε να δείτε τα στατιστικά του τελευταίου απεσταλμένου newsletter. Εάν θέλετε να δείτε τα στατιστικά ενός άλλου newsletter πατήστε στο link "Δείτε τα στατιστικά διαφορετικού newsletter..." και θα εμφανιστεί ένας πίνακας με όλα τα newsletter που έχετε αποστείλει. Από τον πίνακα αυτόν πατώντας στον τίτλο που newsletter, του οποίου τα στατιστικά θέλετε να δείτε, οδηγείστε στη σελίδα των στατιστικών του αντίστοιχου newsletter. Επίσης, μπορείτε να οδηγηθείτε στα στατιστικά ενός newsletter και από την κεντρική σελίδα των "Campaigns" αφού πρώτα εμφανίσετε τα newsletter σας σε πίνακα είτε από την κατηγορία "Όλα τα Newsletter κατά Χρονολογική σειρά Δημιουργίας" είτε από την κατηγορία "Campaigns". Από εκεί πατώντας πάνω στον τίτλο του newsletter που θέλετε οδηγείστε στην προεπισκόπηση του newsletter, στην οποία υπάρχει το κουμπί "Στατιστικά". Πατώντας το κουμπί αυτό οδηγείστε στη σελίδα των στατιστικών του newsletter που επιλέξατε. Επιστροφή στην αρχή


Στατιστικά newsletter: Εξαγωγή δεδομένων Ναι. Στη σελίδα των στατιστικών υπάρχουν δύο διαγράμματα, το πρώτο αφορά τα "Γενικά στατιστικά" (ανοιγμένα, επιστρεφόμενα κ.λπ.) και το δεύτερα τα "Στατιστικά για τα Clicks". Και στα δύο αυτά γραφήματα πάνω δεξιά υπάρχουν δύο κουμπιά, το πρώτα είναι για εκτύπωση του γραφήματος και το δεύτερο για αποθήκευση. Πατώντας το δεύτερο κουμπί εμφανίζονται τέσσερες επιλογές για τη μορφή του αρχείου που θέλετε να αποθηκεύσετε (.png, .jpeg, .pdf), επιλέγοντας μία από αυτές τις επιλογή εμφανίζεται το γνωστό παράθυρο για την αποθήκευση αρχείων, όπως όταν αποθηκεύετε ένα οποιοδήποτε αρχείο από το internet. Τα εικονίδια αυτά (εκτύπωσης & αποθήκευσης) είναι διαθέσιμα σε όλα τα διαγράμματα της πλατφόρμας που αφορούν τα στατιστικά σας.
Για να εξάγετε τα στατιστικά δεδομένα σε επεξεργάσιμη μορφή το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πατήσετε το κουμπί "Εξαγωγή των αποτελεσμάτων σε Excel" που βρίσκεται στους πίνακες των στατιστικών, και έπειτα να πατήσετε το αντίστοιχο link που θα εμφανιστεί. Επιστροφή στην αρχή


Η ενσωμάτωση των plug-in γίνετε στη σελίδα "Ενσωμάτωση με Site" που βρίσκεται στο υπομενού των Plug-ins. Για να ενσωματώσετε τα plug-in της δημοσκόπησης, του κουπονιού καθώς και του άλμπουμ θα πρέπει πρώτα να τα έχετε δημιουργήσει στις αντίστοιχες σελίδες του υπομενού των Plug-ins. Έχοντας, λοιπόν ήδη δημιουργήσει τα plug-in αυτά, πηγαίνετε στη σελίδα "Ενσωμάτωση με Site" και επιλέγετε, στο βήμα 1, στα αντίστοιχα πεδία τα plug-in που έχετε ήδη δημιουργήσει. Για τη φόρμα εγγραφής θα πρέπει να επιλέξετε τη λίστα που θέλετε να αποθηκεύονται οι νέες σας επαφές καθώς και τα URL των σελίδων που θέλετε να επιστρέψει το site σας όταν η φόρμα υποβληθεί επιτυχώς και όταν προκύψει λάθος. Όταν συμπληρώσετε τα πεδία των plug-in που θέλετε να ενσωματώσετε πατήστε το κουμπί Προσθήκη που βρίσκεται στο βήμα 2. Στο βήμα 3 θα εμφανιστεί ένα link με ένα JavaScript αρχείο που πρέπει να κατεβάσετε και στο βήμα 4 αναλυτικές οδηγίες για να το φορτώσετε στο site σας. Επιστροφή στην αρχή


Τα plug-ins των Δημοσκοπήσεων, Κουπονιών, Album, Υπογραφών και Κοινωνικής Δικτύωσης ενσωματώνονται στην "Εταιρική Παρουσίαση" με τον ίδιο τρόπο που εισάγονται και στο newsletter (βλ. Πώς προσθέτω ένα plug-in?). Η φόρμα εγγραφής, όμως είναι ενσωματωμένη ήδη στις σελίδες της "Εταιρικής Παρουσίασης" και το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ορίσετε σε ποια λίστα επαφών θέλετε να εγγράφονται οι νέες επαφές. Η πληροφορία αυτή εισάγεται στο βήμα 4 (Σύνταξη Κειμένων) της "Δημιουργίας/Τροποποίησης Site" που βρίσκεται στο υπομενού "Site Builder". Επιστροφή στην αρχή


Ένα email μπορεί να χαρακτηριστεί spam για ποικίλους λόγους. Emails παραδείγματος χάριν που προέρχεται από κάποια IP η οποία βρίσκεται σε κάποια λίστα τύπου RBL (Real Time Black Hole Lists) ή που δεν ικανοποιούν τα διεθνή standards για την υπηρεσία e-mail, όπως π.χ. δεν έχουν έγκυρες επικεφαλίδες (mail Headers) είναι πολύ πιθανόν να χαρακτηριστούν ως spam και να οδηγηθούν στο φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας. Από την άλλη κάθε ISP (Internet Service Provider π.χ. Yahoo, Gmail, κ.λπ.) χρησιμοποιεί διαφορετικές τεχνικές φιλτραρίσματος των spam και κάποια από αυτά μπορεί να είναι ιδιαίτερα αυστηρά ή να χρησιμοποιούν συνδυαστικούς αλγόριθμους βασιζόμενους σε πιθανότητες. Επιστροφή στην αρχή


Δεν μπορεί κανείς να σας εγγυηθεί (100%) ότι κανένα από τα email που θα στείλετε δεν θα καταλήξουν στον φάκελο των spam. Αυτό που μπορεί να γίνει είναι να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος να χαρακτηριστούν ως spam και να φτάσουν στο "Inbox" των παραληπτών σας. Το Biz-Promotion για την ελαχιστοποίηση αυτού του κινδύνου κινείται σε δύο κατευθύνσεις. Από την μία σας εξασφαλίζει ότι το html κομμάτι του email σας έχει συνταχθεί σωστά, ελέγχει το περιεχόμενο του, το μέγεθος, τις επικεφαλίδες (mail Headers) και οτιδήποτε άλλο ενοχοποιεί ένα email κατά τους ελέγχους Anti - spam των εκάστοτε ISP (Yahoo, Gmail, Οutlook, κλπ.), μειώνοντάς του τις πιθανότητες να θεωρηθεί spam. Αυτό αφορά το "Anti Spam Report", που εκτελείται αυτόματα πριν την αποστολή του newsletter, καθώς και κατά τη διάρκεια της σύνταξης, όπου μπορείτε να το εκτελείτε όποτε εσείς θελήσετε. Από την άλλη, οι τεχνικοί του Biz-Promotion έχουν πιστοποιήσει για εσάς τεχνικά τον μηχανισμό αποστολής των newsletter σας προσθέτοντας SPF records και DomainKeys Identified Mail (DKIM), τεχνικές απαραίτητες για να χαρακτηριστούν τα email έγκυρα. Επιστροφή στην αρχή


Ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές μπορείτε να βελτιώσετε κατά πολύ την σωστή παραλαβή των newsletter σας αποφεύγοντας τον κίνδυνο να καταλήξουν στο φάκελο των spam:
1. Εκτελείτε συχνά κατά τη διάρκεια της σύνταξης το "Anti-spam Report" και διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες που σας δίνονται σε περίπτωση που το email σας παρουσιάσει κάποια αρνητική ένδειξη.
2. Αποφεύγετε να στέλνετε email που αποτελούνται εξ' ολοκλήρου από μία εικόνα. Πολλοί ISP θεωρούν ύποπτα τέτοια email.
3. Προτιμάτε να χρησιμοποιείτε το εταιρικό σας email και όχι κάποια δωρεάν διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως Yahoo, Gmail, Hotmail κ.λπ.
4. Εάν κάποιο newsletter χαρακτηριστεί από το "Anti-spam Report" ύποπτο δοκιμάστε να αλλάξετε θέμα ή περιεχόμενο. Π.χ. η χρήση συνεχόμενων κεφαλαίων γραμμάτων δεν αρέσει σε μερικούς ISP, οπότε αλλάζοντας τα κεφαλαία γράμματα σε μικρά μπορεί τα emails σας να έχουν καλύτερη αντιμετώπιση. Φυσικά η χρήση προσβλητικών λέξεων είναι απαγορευμένες και για λόγους anti-spam αλλά και για λόγους πολικής του Biz-Promotion.
5. Προσέχετε ο HTML κώδικας να μην περιέχει σπασμένα tags ή links.
6. Διατηρείτε τα στοιχεία αποστολής σας (Βήμα 1) σταθερά και μην τα αλλάζετε συχνά παρά μόνο εάν επιβάλλεται.
Επιστροφή στην αρχή


Σημαντική βελτίωση της παραληψημότητας επιτυγχάνεται με την βελτίωση της πολιτικής SPF (Sender Policy Framework) *.
Υποθέστε πως το domain σας είναι το example.com και στέλνετε Newsletter από το info@example.com μέσω του Biz-Promotion.
Υπάρχουν κάποιες εγγραφές (SPF Records) που καθορίζονται από το περιβάλλον διαχείρισης των DNS records ενός domain.
Αυτές οι εγγραφές ορίζουν από ποια άλλα domain επιτρέπει ένα site να αποστέλλονται Newsletter ή γενικά email.
Στην προκειμένη περίπτωση, στέλνοντας ένα Newsletter από το Biz-Promotion στέλνονται email από τις IP της Πλατφόρμας μας εκ μέρους ενός email από το domain του example.com: το info@example.com.
Επομένως οι ενέργειες που μπορείτε να κάνετε είναι να επικοινωνήστε με τον τεχνικό που διαχειρίζεται το domain example.com (ή την εταιρία στην οποία κάνετε το hosting του example.com) προκειμένου να εισάγουν στα SPF records τις IP του Biz-Promotion.
Από τη στιγμή που θα προστεθεί η εγγραφή SPF, το μέγιστο σε 48ώρες θα έχουν γίνει propagate οι αλλαγές στο net.
* SPF Records ενός domain
Προκειμένου να δείτε την πολιτική SPF (Sender Policy Framework) που έχει αυτή τη στιγμή το domain σας, παρακαλούμε εισάγετε το όνομα του domain σας στο online SPF Query Tool που μπορείτε να βρείτε στην παρακάτω διεύθυνση:
http://www.kitterman.com/spf/validate.html
Όταν εφαρμοστούν οι αλλαγές στο net θα μπορείτε να δείτε κάτι σαν το παρακάτω:
v=spf1 a mx a:example.com ip4:xxx.xxx.xxx.xxx ~all
…το οποίο σημαίνει τα παρακάτω:
SPF record enabled? Yes
Allowed sender hostnames: example.com
Allowed sender IP addresses: xxx.xxx.xxx.xxx
Action for other senders: Discourage

Επιστροφή στην αρχή


Η "Εταιρική Παρουσίαση" είναι μία BETA (δοκιμαστική) υπηρεσία του Biz-Promotion και αποτελεί ουσιαστικά τη δημιουργία ενός μικρού, στατικού site 5 σελίδων στο domain της Biz-Promotion, όπου μπορείτε να παρουσιάζεται τα στοιχεία σας, τις υπηρεσίες, τα προϊόντα σας ή ότι άλλο εσείς θεωρείτε χρήσιμο για την περαιτέρω προώθησή σας. Το site αυτό θα αποτελεί υποπεριοχή της ιστοσελίδας Biz-Promotion με τη μορφή http://mysitename.biz-promotion.com, όπου mysitename θα είναι το όνομα που εσείς θα δώσετε και θα ανταποκρίνεται στο περιεχόμενο και στο μήνυμα που θέλετε να δώσετε στους επισκέπτες σας.
Η υπηρεσία αυτή απευθύνεται σε όσους δεν διαθέτουν δικό τους site ή θέλουν να παρουσιάσουν την εταιρική τους ταυτότητα και σε άλλους ιστοχώρους.
Τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας αυτής είναι:
- Επιλογή από templates
- Εξαγωγή html κώδικα μέσω rich text editor, χωρίς γνώσεις HTML κώδικα
- Ενσωμάτωση όλων των plug-ins
- Βασικά στατιστικά επισκέψεων
Επιστροφή στην αρχή


Πληρωμή με πιστωτική κάρτα μέσω PayPal Ναι. Η πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω του συστήματος PayPal, αρκεί, όταν κατά τη διαδικασία της πληρωμή σας μεταβείτε στην ιστοσελίδα του PayPal, να επιλέξετε τη δεύτερη επιλογή με τίτλο "Don't have a PayPal account? Pay with your debit or credit card as a PayPal guest". Από εκεί μπορείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή σας μέσω της πιστωτική σας κάρτας και πάντα με την ασφάλεια που προσφέρει το "PayPal".



Επιστροφή στην αρχή


Ο λογαριασμός σας θα ενεργοποιηθεί αυτόματα εάν κάνετε πληρωμή μέσω PayPal, ενώ στην περίπτωση της πληρωμής μέσω τραπέζης, η ενεργοποίηση θα λάβει χώρα μέσα σε λίγες ώρες αφότου μας ενημερώσετε για την διενεργηθείσα πληρωμή. Η ενημέρωση αυτή θα πρέπει να γίνει μέσω του μηχανισμού διαχείρισης αιτημάτων που βρίσκεται στην "υποστήριξη" στο κυρίως μενού στην περιοχή των χρηστών και πρέπει να περιλαμβάνει όλα τα κατάλληλα στοιχεία του παραστατικού της τράπεζας, ώστε να καταστεί δυνατή η ταυτοποίηση των στοιχείων σας με τα στοιχεία της αντίστοιχης κατάθεσης. Επιστροφή στην αρχή


Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους διαχειριστές του Biz-Promotion για οποιαδήποτε απορία έχετε (τεχνική, λογιστική, σε θέματα πωλήσεων ή θέλετε κάποια συμβουλή) μέσω του συστήματος διαχείρισης αιτημάτων που βρίσκεται στις σελίδες της υποστήριξης. Εκεί μπορείτε να δημιουργήσετε ένα νέο αίτημα ή να παρακολουθείτε τα αιτήματα που έχετε αποστείλει και περιμένετε απάντηση. Τα αιτήματα κατηγοριοποιούνται σε τρεις κατηγορίες (Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης, Τμήμα Πωλήσεων, Λογιστήριο). Επίσης, εκτός από το θέμα, το κείμενο και το επισυναπτόμενο αρχείο που μπορείτε να ανεβάσετε, το αίτημα σας μπορεί να χαρακτηριστεί με βάση την κρισιμότητα του ως Low, Medium, Critical, Emergency. Σας παρακαλούμε η κρισιμότητα του αιτήματος σας να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα για την σωστή διευκόλυνση όλων των χρηστών της πλατφόρμας. Το αίτημα σας θα απαντηθεί εντός λίγων ωρών. Επιστροφή στην αρχή

Όροι χρήσης

Υπηρεσίες

Πακέτα

Επικοινωνία

Site map

Copyright biz-promotion 2011, all rights reserved Designed and Developed by S&I Engineering