Πώς μπορείτε να συγκεντρώσετε email για Email Marketing?

Πώς μπορείτε να συγκεντρώσετε email για Email Marketing?

Το Email Marketing είναι ένα δυνατό εργαλείο για την προώθηση ενός site και γενικά την επικοινωνία μίας επιχείρησης προς τα έξω. Για να λειτουργήσει όμως σωστά θα πρέπει να συνοδεύεται και από μία σωστά στοχευμένη λίστα με έγκυρα email, η οποία πρέπει να χτιστεί σιγά σιγά, με υπομονή και σεβασμό προς τους κατόχους των email. Ο καλύτερος, σωστότερος και αποτελεσματικότερος τρόπος για να χτίσετε μία τέτοια λίστα είναι η προσθήκη των email στη λίστα σας με την σύμφωνη άδεια των κατόχων τους.

Παρακάτω παρατίθενται μερικοί τρόποι που μπορεί να σας φανούν χρήσιμοι.

Απλά ρωτήστε.
Όταν κάποιος ήδη ή μελλοντικός πελάτης έρθει σε επαφή μαζί σας, αγοράσει κάτι από το κατάστημά  σας, απλά ρωτήστε τον, κατά τη διαδικασία του check out, εάν θέλει να γραφτεί για το ενημερωτικό δελτίο σας μέσω email. Όταν μιλάτε με τους πελάτες σας στο τηλέφωνο, πείτε τους ότι το ενημερωτικό δελτίο σας είναι γεμάτο πληροφορίες και ότι μέσω αυτού θα είναι πάντα ενημερωμένοι για τα νέα προϊόντα σας και τις τυχόν προσφορές σας. Χρειάζονται μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να σημειώσετε ένα email.

Βάλτε μια φόρμα στην ιστοσελίδα σας
Παροτρύνετε τους πελάτες σας να επισκεφτούν το website σας. Φροντίστε στο website σας να διαθέτεται μία φόρμα εγγραφής για newsletter. Να είναι σε εμφανές σημείο, ώστε όποιος επισκεφτεί το site σας να είναι σε θέση να γραφτεί γρήγορα και εύκολα στο newsletter σας.

Συνδέστε την υπογραφή σας με μία φόρμα εγγραφής
Καθημερινά μπορεί να επικοινωνείτε με πολλούς ανθρώπους, πολλοί από τους οποίους δεν βρίσκονται στη λίστα εγγραφής σας. Προσθέστε στα email που στέλνετε καθημερινά μαζί με την υπογραφή σας ένα link που θα παροτρύνει τους παραλήπτες σας να εγγραφούν στο newsletter σας.

Διαφημιστείτε σε οτιδήποτε τυπώνετε
Τα παραδοσιακά μέσα εκτύπωσης μπορεί να είναι δαπανηρά σε αντίθεση με το email marketing. Παρόλα αυτά μπορείτε να εκμεταλλευτείτε όλα τα έντυπα υλικά που φεύγουν από το γραφείο ή την επιχείρηση σας και μπορούν να ταξιδέψουν μέχρι το γραφείο ή το σπίτι των ήδη ή δυνητικών σας πελατών. Οι επαγγελματικές σας κάρτες, οι αποδείξεις που κόβετε ή  κάποια φυλλάδια μπορούν να αποτελέσουν χώρο διαφήμισης για το website σας και προτροπής για εγγραφή στις λίστες σας.

Σχολιάστε