Πώς μπορώ να βελτιώσω τα newsletter μου, ώστε να μην καταλήξουν στον φάκελο των spam?

Πώς μπορώ να βελτιώσω τα newsletter μου, ώστε να μην καταλήξουν στον φάκελο των spam?

Οποιαδήποτε υπηρεσία email service και να χρησιμοποιείτε και σε οποιοδήποτε λίστα συνδρομητών και να απευθύνεστε (όσο προσεχτικά και αν είναι χτισμένη) θα έχετε πάντα κάποια email που θα καταλήγουν στο φάκελο με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Δυστυχώς, κανένας δεν μπορεί να σας εγγυηθεί 100% επιτυχία όλων των απεσταλμένων email σας και αν κάποιος σας το εγγυηθεί τότε σίγουρα δεν είναι 100% ειλικρινής απέναντι σας. Κι αυτό γιατί τον τελευταίο λόγο τον έχουν οι ISPs (Internet Service Providers). Ο κάθε  ISP χρησιμοποιεί διαφορετικές τεχνικές φιλτραρίσματος για την ανεπιθύμητη αλληλογραφία, οι οποίες συνεχώς ανανεώνονται και πολλές φορές είναι ιδιαίτερα αυστηρές σε σημείο να χαρακτηρίζουν ως spam και email που οι παραλήπτες τους κάθε άλλο παρά spam τα θεωρούν.

Από την άλλη υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να ελαττώσετε αυτόν κίνδυνο. Αρχικά δώστε βάση στη λίστα των παραληπτών σας, χτίστε την προσεκτικά, στοχευόμενα και σιγά – σιγά και μετά μπορείτε να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές:

1. Εκτελείτε συχνά κατά τη διάρκεια της σύνταξης το «Anti-spam Report» και διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες που σας δίνονται σε περίπτωση που το email σας παρουσιάσει κάποια αρνητική ένδειξη.
2. Αποφεύγετε να στέλνετε email που αποτελούνται εξ’ ολοκλήρου από μία εικόνα. Πολλοί ISP θεωρούν ύποπτα τέτοια email.
3. Προτιμάτε να χρησιμοποιείτε το εταιρικό σας email και όχι κάποια δωρεάν διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως Yahoo, Gmail, Hotmail κ.λπ.
4. Εάν κάποιο newsletter χαρακτηριστεί από το «Anti-spam Report» ύποπτο δοκιμάστε να αλλάξετε θέμα ή περιεχόμενο. Π.χ. η χρήση συνεχόμενων κεφαλαίων γραμμάτων δεν αρέσει σε μερικούς ISP, οπότε αλλάζοντας τα κεφαλαία γράμματα σε μικρά μπορεί τα emails σας να έχουν καλύτερη αντιμετώπιση. Φυσικά η χρήση προσβλητικών λέξεων είναι απαγορευμένες και για λόγους anti-spam αλλά και για λόγους πολικής του Biz-Promotion.
5. Προσέχετε ο HTML κώδικας να μην περιέχει σπασμένα tags ή links.
6. Διατηρείτε τα στοιχεία αποστολής σας σταθερά και μην τα αλλάζετε συχνά παρά μόνο εάν επιβάλλεται.

Σχολιάστε